bannerramadhan_2

SELAMAT DATANG KE ETILENA IMAN GROUP

"Adakah Nyamuk Mengganggu Tidur Anda?'

Memperkenalkan iTRAP Alat Perangkap Nyamuk ala gaya hidup moden yang boleh memBEBASkan diri dan keluarga anda daripada gangguan NYAMUK..


Friday 29 July 2011

iTRAP(PERANGKAP NYAMUK DAN SERANGGA)

Etilena iTrap::: Hapuskan Nyamuk Pembunuh:::

Berita baik buat seluruh rakyat Malaysia. Kini anda boleh mendapatkan "perangkap nyamuk" untuk mengawal keselamatan keluarga daripada diserang oleh binatang tersebut. Perangkap nyamuk "Etilena iTrap" juga boleh memerangkap lebih dari 230 "serangga terbang" selain dari nyamuk. Ini bermakna anda tidak lagi perlu menggunakan kaedah lama untuk mengawal keluarga anda daripada gangguan nyamuk di kediaman anda. Ini kerana perangkap nyamuk"Etilena iTrap" telah dicipta secara ekslusif untuk tujuan tersebut. Jika dulu anda terpaksa menggunaka spray atau lingkaran nyamuk yang terkadang mengeluarkan bauan yang kurang menyenangkan serta boleh membahayakan kesihatan. Kini "Etilena iTrap" dicipta tanpa bau dan tanpa bahan yang menjejas kesihatan.

iTRAP / Perangkap Nyamuk dan Serangga ( tanpa bahan kimia )..Produk yang Berteknologi Tinggi dengan tawara harga yang amat berpatutan.Kerisauan anda juga kerisauan kami!! Secara inovatif, produk yang mementingkan kesihatan dan mesra alam telah dicipta untuk membantu memerangkap dan memusnahkan NYAMUK dan seranggan yang menggangu kehidupan kita. Produk ini menghasilkan cahaya dengan gelombang istimewa, khusus untuk menarik NYAMUK dan serangga terbang ke arahnya. Apabila mendekati alat tersebut, Nyamuk akan disedut ke dalam corong perangkap dan akan mati kekeringan.PENGGUNAAN PERANGKAP NYAMUK INI AKAN MEMBANTU MENGURANGKAN NYAMUK TANPA MENGGUNAKAN BAHAN KIMIA YANG BERBAU DAN MERBAHAYA KEPADA KESIHATAN KITA DAN KELUARGA.





Perangkap nyamuk ini dapat menangkap nyamuk dirumah anda...sila dapat kn segera...

Kelebihan : 
  • 100% pembasmian serangga penggangu secara fizikal
  • Tidak menggunakan sebarang bahan kimia
  • Menggunakan tenaga elektrik yang sangat rendah
  • Selamat digunakan dan berkesan
  • Luas penggunaannya samada di dalam atau di luar rumah
  • Mudah cara pemasangan dan penggunaannya
  • MESRA ALAM. Tiada semburan - Tiada Bau * bagi model luar rumah sahaja



KAMI PASTI SEBELUM INI ANDA HANYA MENGGUNAKAN
Kaedah Biasa Yang Digunakan Untuk
Menghindari Dari Gangguan Nyamuk

Lingkaran Nyamuk (Asap)
Hasil daripada bahan-bahan kayu ditambah dengan DEET. Tidak elok untuk kesihatan terutamanya kepada penghidap asma, bayi dan orang tua
Guna Lingkaran Elektrik
Mengandungi pyrethrum. Pemanasnya menyebabkan pyrethrum meruap yang boleh menimbulkan rasa tidak nyaman dan bau yang kurang selesa.
Kaedah Semburan
Biasanya mengandungi 10% DEET. Kajian melaporkan ia berbahaya kepada kulit dan sistem saraf terutamanya kepada bayi dan ibu hamil.
Gunakan Kelambu
Bagi mereka yang tidak tahan panas, kelambu bukanlah alternatif terbaik
Kini dengan  "Etilena iTrap" Anda boleh memerangkap nyamuk Menggunakan Kaedah Tarikan 6 Dalam 1

Karbon Dioksida (CO2)
CO2 yang dihasilkan daripada hembusan nafas oleh manusia terbukti dapat menarik nyamuk. Alat Perangkap Nyamuk Ajaib ini dilengkapi TiO2 yang mampu mengoksidasi partikel- partikel di udara menjadi air dan karbon dioksida yang tidak berbahaya bagi mahkluk hidup. Selain dapat menangkap nyamuk, alat ini juga dapat membersihkan udara

Haba
Alat Perangkap Nyamuk Ajaib ini dapat menghasilkan haba mengikuti suhu tubuh manusia sehingga menarik nyamuk masuk ke dalam perangkap.Panas ini dihasilkan oleh PTC yang terdapat dalam alat ini

Lampu UV (Tabung Melingkar)
Spektrum dan sinar UV yang dihasilkan oleh lampu dengan tabung melingkar ini sangat menarik perhatian nyamuk. Tabung melingkar dapat menarik nyamuk dari segala arah.

Kipas
Kipas yang terdapat dalam Alat Perangkap Nyamuk Best Trap akan ‘menarik’ nyamuk-nyamuk yang mendekati perangkap.

Jaring Perangkap
Nyamuk-nyamuk yang ditarik oleh kipas Alat Perangkap Nyamuk Best Trap akan masuk ke dalam jaring perangkap dan tidak akan boleh keluar sehingga mati kekeringan. Jaring ini juga sangat mudah dibersihkan.

Warna & bentuk yang menarik
Alat Perangkap Nyamuk Ajaib ini telah direkabentuk dengan warna hitam yang terbukti lebih menarik bagi nyamuk dibandingkan dengan warna yang cerah. Ia juga direka dengan bentuk yang lebih menarik dibandingkan dengan perangkap-perangkap nyamuk yang telah ada di pasaran saat ini.

Harga Etilena iTrap














HARGA PRODUK TIDAK TERMASUK KOS PENGHANTARAN :
KOS PENGHANTARAN SEMENANJUNG MALAYSIA : RM15
KOS PENGHANTARAN SABAH/SARAWAK : RM20

1 TAHUN JAMINAN. TEKNOLOGI JERMAN. PRODUK BERTEKNOLOGI TINGGI & HARGA BERPATUTAN.
HAPUSKAN NYAMUK AEDES!! HINDARI DENGGI.
TAHUKAH ANDA DENGGI MEMBAWA MAUT!!
AWAS!! SAYANGI DIRI DAN KELUARGA ANDA!!
DAPATKAN iTRAP HARI INI..SETIAP RUMAH SATU iTRAP
HARGA iTRAP MAMPU DIMILIKI DENGAN SERENDAH RM280 BAGI KEGUNAAN DALAM KEDIAMAN ATAU RM6++-RM1+++ UNTUK KEGUNAAN DI LUAR RUMAH.
RAKAN NIAGA DIPERLUKAN SEGERA..BINA KERJAYA BERSAMA ETILENA IMAN GROUP..SAYA AKAN MEMBIMBING ANDA.











BERMINAT SILA HUBUNGI PN.ROZI 014-7162393

1 comment:

  1. Berapa peratus nayamuk akan bebas sekiranya terputus bekalan eletrik ?

    ReplyDelete